Afgørelse i klagen til DR af Jeppe Severin

Se også: Metoder

Baggrund

Den 4. august 2011 klagede Jeppe Severin, talsmand for den danske afdeling af Sandhedsbevægelsen, over redaktørerne af denne hjemmeside, som den 3. august 2011 deltog i radioprogrammet P1 Morgen, hvor de fortalte om åbningen af hjemmesiden.

Jeppe Severin hævdede, at der blev fremsat usandheder af redaktørerne, og krævede at komme til genmæle i form af 5-7 minutters taletid.

Kendelse

Kravet blev afvist. Den danske afdeling af Sandhedsbevægelsen fik mulighed for at svare via en speak.

Dokumentation

Debat

Deltag i debatten om dette emne på Facebook.


Deltag her.

Stikord

Paid for by NWO